مقالات سئو

ساخت وبلاگ

یکی مهمترین طریق‌های بالا بردن بازدید سئو سایت وب سایت معرفی تارنما به موتور های جست وجو میباشد. در واقع در حالتی‌که موتور های جست و جو وبسایت شما‌را شناسایی نکنند نمی‌توانند یوزرها خویش را در جست و جو به سمت وب سایت شما هدایت نمایند و این معرفی می بایست بدون نقص و بی نقص باشد. به‌تیتر نمونه به کارگیری از نقشه تارنما میتواند یاری بسیار متعددی به ربات ها و خزنده های موتور های جست و جو نماید.

 ساخت و ساز بک پیوند
یکی‌از دیگر از طریق‌های بالا بردن بازدید وب سایت به کار گیری از بک پیوند ها میباشد. بک لینک و پیوند ها نادر بسیار زیاد به سئوی وب سایت می‌نمایند. هرچه که بک لینک و پیوند تارنما‌ها بیشتر باشد اعتبار وبسایت بیشتر بود و وبسایت سئوی بهتری استخراج خواهد کرد. درنتیجه در حاصل جست و جو هارت به فراتر و بهتری را حصول خواهد کرد. بک پیوند ها سبب میگردد که گوگل به تارنما شما اعتبار بیشتری دهد. همینطور بک پیوند ها سبب می گردند که یوزرها بیشتری به سمت تارنما شما جاری شوند. برای بک لینک و پیوند ها نیازی وجود ندارد که هزینه فرمائید و وبسایت‌هایی وجود دارا‌هستند که به طور بدون‌پول بک پیوند ها را به شما ارائه می‌دهند.

نظارت طریق‌های بالا بردن بازدید تارنما به طور طبیعی

 رسیدگی و محاسبه رقبا
یکی مهم ترین طریق‌های بالا بردن بازدید وبسایت ارزیابی رقبایش شما میباشد و درصورتی که در بیزنس خویش رقیبی قدر دارید خوب میباشد وب سایت حریف را آیتم چک و نظارت قرار دهید تا بفهمید که آنان از چه شیوه‌هایی برای بالا بردن سکو تارنما استعمال می‌نمایند. فهمید منابع مهم رقبا میتواند به شما امداد بسیار متعددی نماید. برای ارزیابی رقبا می توانید از ابزار های آنلاین مانند الکسا به کار گیری نمائید. با بررسی رقبا می توانید برای ساخت محتوا و سئوی وبسایت خویش را استراتژی بهتری تعیین نمائید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 148 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:43

غرض مهم مثال استراتژی محتوا در‌این سئو سایت نصیب مخفی میباشد درین قسمت شما می بایست کاری فرمایید که کاربر یار و همدم محتوای شما جنبش نماید. با این عمل می‌توانید یک بازدید کننده بی آلایش را به یک مشتری بامسئولیت تبدیل نمایید. بدین نکته دقت داشته باشید که کاربر شما یک جانور جاندار بوده که دارنده اقتدار فکر میباشد. در واقع کاربر شما هر موقع که عزم نماید می‌تواند محتوای شما‌را شکاف و از تارنما شما بیرون گردد پس چه عواملی می‌تواند به شما یاری دهد که کاربر شما هم پا محتوای شما تکان نماید؟

مواقعی که می‌تواند منجر خواهد شد که کاربر شما بیشتر در وب سایت شما بماند عبارتند از:
 ارائه یک کتاب مجانی به طور پی دی اف

 به کار گیری از اینفلوئنسر ها

 استعمال از ویدئو ها در شبکه های مردمی دوست داستنی مانند اینستاگرام

 ارسال آدرس اینترنتی های آموزشی کوتاه

 نشر مقاله ها آموزشی موردنیاز استفاده کننده

 نشر پادکست های جالب

 ارائه کوپن های تخفیف به مشتریان تازه و یا این که کهن

 ارائه پیشنهاد طومار های جالب به یوزرها تازه

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 229 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:44

در غایت ولی چه‌طور شما به مشتریان خویش سئو در مشهد دراین مورد یاری خواهید کرد؟ آیا در مرحله آینده می‌توانید اطلاعاتی عمیق خیس را به آن‌ها بدهید و به سوال ها خاص تری جواب دهید یا این که نه؟ در منظره فعلی آنچه که تصور می‌شود این میباشد که یک انفجار عظیم از محتوا به وجود خواهد آمد. کلیه شبکه‌های‌عمومی، خبری، ناشران و مشاغل از گونه های متفاوت برای این عمل رقابت خواهند کرد.

کامل شدن استراتژی ها
درین در بین فقط کفایت نمیکند که شما مقاله را منتشر نمائید، بلکه بایستی به چگونگی و seo آن هم اعتنا نمائید. مطلقا شما بایستی نظرها و تجربیات اختصاصی سایرین را نیز در بازاریابی محتوا در لحاظ بگیرید. شما می توانید برای کامل شدن استراتژی های Push و Pull از تبلیغات اجتماعی هم به کارگیری نمائید. این فعالیت به شما یاری می نماید که یک محتوای عالی

 در بازاریابی محتوا ساخت‌و‌ساز نمایید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 163 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:15

زیرا این مقاله وابسته به سئو سایت وبسایت Tony Robbins میباشد، در خواننده شم پشت گرمی ساخت می نماید و این تارنما را تحت عنوان راهنمای معاش یا این که بیزنس در حیث می‌گیرند. در مجموع، این نوع بازاریابی که مثالی از آن بیان کردیم، یک نوع بازاریابی ارگانیک میباشد. زمانی شما مطالب گرانبها و مهمی به اشخاص می دهید، آن‌ها مارک شما‌را تحت عنوان راهکاری قابل اتکا برای نیازهای و مراد های خویش به رسمیت میشناسند.

استراتژی محتوا چیست؟
از طرف دیگر، استراتژی محتوا، مبنا و شالوده چیزی میباشد که بازاریابی محتوایی بر روی آن پایدار میباشد. پس با این اوصاف طرز کوشش استراتژی محتواچگونه میباشد؟


1- استراتژی محتوا به‌این سؤال جواب می‌دهد که چرا شما محتوا منتشر میکنید؟
هر محتوایی که شما منتشر میکنید می بایست حول یک غرض خاصی باشد و استراتژی محتوا به شما یاری می نماید تا دقیقا معین فرمائید که مقصود شما چیست.
به عنوان مثال، برای بیشتر کردن لیست آدرس اینترنتی خویش، لید مگنت (محتوای جاذب مشتری) می نویسید. آدرس اینترنتی می نویسید تا ترازو کلیک وبسایت شما ارتقا پیدا نماید. پست برای بلاگ می نویسید تا اعتبار در صنعت ناحیه عمل خویش استخراج نمایید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:02

درباره تیتر وب سایت چه میدانید؟ سئو سایت التفات تیتر تارنما برای بهینه سازی این تیتر مطلوب ترین تیتر مابین سه عنوانی میباشد که نام برده میباشد.نباید از لغات بسیار معدود در تیتر وبسایت بهره برد و همینطور نباید از جمله ها بلند و زمان بر برای تیتر محتوا بهره برد.در واقع، می بایست ارتفاع گزاره شما میانگین باشد. برای تیتر وبسایت نیز، بایستی دست‌کم فی مابین 3 نویسه و حداکثر 5 نویسه باشد.

تیتر سایت چیست

درین نوشته‌علمی در مجموع درباره اینکه تیتر سایت چیست و گزینش مطلوب آن چه مزایایی داراست سخن شد و همینطور برای شما بیان کردیم که به چه شکل می‌اقتدار مبادرت به سئو موتور کاوش کرد.همینطور به‌دنبال برای شما از مشکلات رایج وبمستران در ارتباط با گزینش تیتر وب سایت بیان کردیم و راه‌حل‌هایی برای آن ارائه دادیم.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 275 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:18

1. درباره چه چیزی می‌نویسید؟
 الگوریتم‌های موتور کاوش هنگام گزینش "محل قرارگیری یک کاغذ اینترنت‌تارنما " سئو سایت صدها برهان را برای مرتبه بندی محتوا در حیث میگیرند. این عامل ها میتوانند از پروفایل پیوند شما تا ترازو سرعت ورقه شما باشد؛ ولی پیش از پرداختن به هر برهان دیگری، پیشنهاد می شود موضوعات نصیب پررنگ محتوای خویش را بی آلایش و مصرح بنویسید.

 

 شما بایستی محتوای خویش را پژوهش فرمائید که:

آیا به سؤالات یوزرها موردنظر شما (از جمله، در ابزار تفحص قضیه SEMrush یا این که با ادراک داده های Google Analytics) جواب میدهد؟

آیا برای تعداد متعددی از مخاطبان موءثر میباشد؟

 این سؤالات مرتبط با مرتبط بودن محتوای شما میباشند. محتوای شما بایستی یک سری خصوصیت داشته باشد تا موتورهای کاوش آن را مربوط به مورد موردنظر بدانند. محتوا بایستی اصیل، دارای اعتبار و مستقیماً مربوط به برگه وبی باشد که در آن جای دارد. موتورهای کاوش می دانند که یوزرها هیچ عشق ای به قرائت محتوای تکراری، نسخه برداری گردیده و غیر مرتبط ندارند. بنابراین، برای یافتن اینگونه محتوایی، بایستی عمیقاً SERP های گوگل را نظارت فرمایید.

همینطور ممکن میباشد محتوای شما جایی قرار ندارد که میخواهید باشد. پژوهش ها خویش را پیش از تایپ کردن اعمال دهید تا بتوانید مطالبی جالب و مخصوص به شخصی را بنویسید و در صورتیکه در جستجوی موضوعی می باشید، خودتان هم تصمیم به قرائت آن محتوا داشته باشید. از زمان بر شدن مسیر ساخت‌و‌ساز محتوا نترسید. هرچه بیشتر همت فرمایید که محتوای هوشیارانه، اصیل و قابل اعتمادی تهیه و تنظیم فرمایید، وضعیت بهتری در حاصل کاوش خواهید داشت. با رعایت این نکات هنگام تایپ کردن محتوا، جايگاه صفحه های شما در SERP ها بالا خواهد رفت.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 290 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:46

ساخت محتوا به صورت تماما تازه دقیقا سئو در مشهد نقطه ای میباشد که با به کارگیری از آن میتوانید با ساخت و ساز روایت هایی همسو با آنچه که می‌خواهید بگویید ، بر خبر‌ها اثر گذار باشید.
برای مثال ، زمانی که ما برای مشتریان خویش یک کمپین بر اساس نظرسنجی فعال سازی کردیم. هر سوالی که ما تحت عنوان بخشی از نظرسنجی خویش می پرسیدیم ، راهی بود برای تقویت رابطه ها همگانی با مشتریان بدون اینکه عموم چه پاسخی به سوال ها ما می‌دهند. فیض این کمپین 48 بیانیه خبری غیر وابسته و بیش تر از 100 منشن و لینک و پیوند های فرنگی از سراسر اینترنت بود. وقتی که کارایی دارید از هیچ خبری بسازید و ساخت و ساز محتوا داشته باشید؛ مدام بایستی موضوعی را که میخواهید درباره آن به مخاطبان خویش داده ها بدهید و کیفیت آن را در لحاظ داشته باشید.
نظرسنجی ها هنوز منبع نیکی برای ایجاد محتوا از هیچ می‌باشند. ما ابزارهایی مانند YouGov ، Google Surveys و حتی انجمن های رای زنی مانند Reddit را تحت عنوان منبع الهام  برای ساخت‌و‌ساز محتوا توصیه می‌کنیم.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:45

ایجاد محتوا به صورت تماما تازه سئو سایت دقیقا نقطه ای میباشد که با به کارگیری از آن میتوانید با ساخت و ساز روایت هایی همسو با آنچه که میخواهید بگویید ، بر خبر‌ها اثر گذار باشید.
برای مثال ، زمانی که ما برای مشتریان خویش یک کمپین بر پایه ی نظرسنجی فعال‌ساز‌ی کردیم. هر سوالی که ما تحت عنوان بخشی از نظرسنجی خویش می پرسیدیم ، راهی بود برای تقویت رابطه ها همگانی با مشتریان سوای اینکه عموم چه پاسخی به سوال های ما میدهند. سود این کمپین 48 بیانیه خبری مستقل و بیشتراز 100 منشن و پیوند های فرنگی از سراسر اینترنت بود. زمانی که عملکرد دارید از هیچ خبری بسازید و ایجاد محتوا داشته باشید؛ مدام می بایست موضوعی را که میخواهید درباره آن به مخاطبان خویش داده ها بدهید و کیفیت آن را در لحاظ داشته باشید.
نظرسنجی ها هنوز منبع خیر برای ساخت و ساز محتوا از هیچ میباشند. ما ابزارهایی مانند YouGov ، Google Surveys و حتی انجمن های مصاحبه مانند Reddit را تحت عنوان منبع الهام  برای ایجاد محتوا توصیه می‌کنیم.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 372 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:10

یک کدام از دیگر از پلتفرم‌های دوست داستنی سئو سایت برای تقویت کمپین اینستاگرام، که به تازگی اسم خویش را نیز تغییر تحول داده میباشد، Statigram هست. با وجود تغییر‌و تحول اسم این بستر به IconoSquare، هنوز هم از آن تحت عنوان یک پلتفرم جايگاه یک برای رئیس و بهبود اکانت کاربری و در غایت تقویت کمپین های اینستاگرام خاطر می شود. این اپلیکیشن این قابلیت را با ارائه آمارهای متنوع مانند تعداد فالوورهایی که در یک هفته دستیابی کرده‌ یا این که از دست داده‌اید، معیار رویش کامنت و لایک در پست‌ها، گزینش شایسته ترین مجال برای اشتراک گذاری عکس‌ها و کیفیت تعاملات اکانت کاربری در ماه قبلی آماده می‌نماید.

افزایش عملکرد اینستاگرام 
دیگر خصوصیت‌های این پلتفرم، دربرگیرنده مشاهده سهل و آسان کردار یوزرها  در مواجهه با تصاویر یا این که فیلم‌ها، قابلیت و امکان اجرای مسابقه و مدیر مکالمات هست. مثلا، میتوانید پیام‌ها را از روش کانال توییتر هدایت فرمایید. ولی شاید شایسته ترین خصوصیت این باشد که خیلی شل میتوانید محتوای خویش را در بقیه کانال‌های اجتماعی تبلیغ فرمائید. از جمله قوی می‌باشید یک ویجت نصب فرمایید تا دنبال کنندگان فیسبوک شما حتی چنانچه در اینستاگرام نباشند، محتوای شما‌را ببینند.صرفا با به کار گیری از داده ها اکانت کاربری خویش وارد نرم افزار گردید، و از خصوصیت‌های اثر گذار IconoSquare جهت افزایش عملکرد اینستاگرام سود ببرید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 366 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:56

در واقعیت این نصیب از پژوهش سئو سایت ادله همت و سنجش ماتریس محتوا میباشد. مهم‌ترین دلیل ساخت محتوا این میباشد که بدانید یوزرها یا این که مخاطبان غرض شما در جستجوی چه چیزی میباشند، در‌حالتی که آنان با کالا یا این که سرویس ها شما آشنا نباشند نمی‌دانند چه‌طور اختلال خویش را تولید ها یا این که سرویس ها شما حل نمایند.

WordStream به چهار نوع گوناگون از اشتباهات و نیازها اشاره نموده است که اکثر مصرف کنندگان با آن روبرو می‌باشند:

مالی: محصولی به اندازه نیاز مخاطب مقرون به صرفه و اقتصادی وجود ندارد.

سود وری: خریداران در درحال حاضر هدر دادن مجال خویش باکارهای غیرمولد و بیهوده می باشند.

مراحل: فرآیندهای کاری آنان وقت‌گیر یا این که بی فیض میباشد.

امان: مشتریان شما در پروسه مهم انتقال امور، به یاری نیاز دارا‌هستند.

چه‌گونه می توانم مشکلاک و نیازهای حقیقی وواقعی مشتریان خویش را تشخیص دهیم؟

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:43

به سراغ کتاب دوستداشتنی خویش یا این سئو سایت که پست وبلاگی موردعلاقه تان بروید. یادتان باشد که نوشته های بقیه افراد قادر است منبع بی نهایی برای الهام و ایده باشد.

16. در باره خبرها مربوط به صنعت خویش بنویسید
ممکن میباشد که مدام صنعت پرباری نداشته باشید، اما مطمئنا مدام چیزی برای تایپ کردن محتوای شما پیدا میگردد.

17. درباره وب سایت هایی مثل Quora بیشتر مطالعه فرمائید
Quora میلیون ها بازدیدکننده داراست که هر روز درباره هزاران مسئله پرسش میپرسند. ملاحظه کنید عموم درباره بیزنس شما چه سوالاتی دارا هستند و در جواب آن ها محتوای خویش را ساخت نمائید.

18. نظرسنجی نمائید
در حالتی‌که در شبکه های عمومی با مخاطبان خویش رابطه برقرار می‌کنید، از آنان بپرسید که دوست دارا هستند درباره چه موضوعاتی بنویسید.

 

19. داده های عددی متفاوت را عده فرمائید
تمامی از اعداد و ارقام و حقایق خوششان می‌آید و گردآوری آن‌ها در کنار یکدیگر و تایپ کردن آن‌ها با هم نیازی به نوآوری متعددی ندارد.

20. کاوش نمایید
فهرستی از پست ها و ویدئوهای وبلاگی گزینه عشق و علاقه خویش در حین هفته قبل یا این که ماه قبل تهیه و تنظیم نمائید. در شکل گرایش میتوانید ایده ها خویش را به آن‌ها اضافه فرمایید.

21. پاسخی بنویسید
در صورتی‌که حرفی در امر پست های وب لاگ یا این که ویدئوهای سایرافراد دارید، ممکن میباشد بتوانید مسئله جالبی هم برای نوشته‌ی علمی خویش پیدا نمایید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 399 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:33


آری، در بیشتر مواقع یک منش خلاص شدن یا این که به عهد مشهور یک سئو سایت خط مش فرار و گریز وجود دارااست که ما امید داریم برای جاری ساختن این رویه‌ها دیر نشده باشد. گوگل صرفا وقتی به شما اتکا می‌نماید و شما‌را از گوگل پنالتی بیرون می‌نماید که شما با صداقت پیش وی بروید و از اعمال شغل های بر خلاف ضابطه ابراز ندامت فرمایید! با اجرا شغل های تحت میتوانید یک توشه دیگر پشت گرمی گوگل را به خویش جلب فرمائید و از گوگل پنالتی رها گردید:

انگیزه جریمه را پیدا نمایید

بعضا از خطاهای ما عمدی و برخی دیگر غیرعمد می‌باشند. گه گاه به عنوان مثال پس از به روز شدن الگوریتم‌های گوگل، که مجال مشخصی ندارند، وب سایت ما با مشکلاتی روبرو می گردد و زیرا اطلاعی از آنان نداریم گوگل مارا جریمه می‌نماید وارد گوگل پنالتی می‌شویم. درین مواقع اولیه از کلیه بایستی بدانید که به چه ادله و چه گونه جریمه گردیده‌اید.

روش فرار و گریز از گوگل پنالتی را پیدا فرمائید

پس از این که متوجه شدید به چه استدلال گزینه غضب گوگل قرار گرفته‌اید مجال نظارت و به کار گیری از مواقعی میباشد که در بیرون شدن از گوگل پنالتی یاری می‌نماید. در شرایطی‌که از سوی الگوریتم خاصی جریمه گردیده‌اید، به اصلاح مواقعی که منجر خشم الگوریتم متبوع گردیده بپردازید.

طاقت فرمائید

طاقت مرحله نهایی میباشد. بعداز ایفا موردها فوق بایستی در انتظار بمانید که گوگل حاصل کارهایی را که برای خروج از گوگل پنالتی جاری ساختن داده‌اید را تحقیق کند. در شرایطی‌که به طور دستی جریمه گردیده‌اید یک پیام درخواست بازبینی ( Reconsideration Request ) برای گوگل می‌فرستید که وب سایت‌تان را مجدد تحقیق کند.

در صورتی به طور خود کار یعنی از سوی الگوریتم‌های گوگل جریمه گردیده‌اید بایستی درانتظار بمانید که الگوریتم‌ها مجدد وب سایت شما‌را پژوهش نمایند که‌این شغل ممکن میباشد دوران متعددی ارتفاع بکشد. عالی میباشد اشتباه نکنید تا از گوگل پنالتی در مدد بمانید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 296 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:12


مهمترین مقصود از بهینه سازی تارنما، ارتقا مقام یک وبسایت در صفحه های نتیجه ها سئو سایت موتورهای کاوش میباشد. با داشتن جايگاه بلندتر در صفحه های نتیجه ها کاوش، تارنما ها میتوانند به صورت قابل توجهی ترافیک بیشتری به دست آورند که‌این زمینه به احتمال زیاد سبب ساز به ارتقاء درآمد چشمگیری برای آنان میشود.

یک وبسایت می‌تواند از روش طرز هایی بجز ارگانیک سرچ، برای خویش ترافیک استحصال نماید، البته با اعتنا به‌این که به طور تقریب همه این نحوه ها نیازمند پرداخت مخارج متعددی می‌باشند و به محض اتمام پرداخت ها استحصال ترافیک نیز مجموع می‌گردد، به کار گیری از بهینه سازی و دستیابی ترافیک ارگانیک، بسیار مقرون به صرفه خیس و دارنده سود وری بیشتری است.

عامل ها تاثیرگذار در سرچ ارگانیک
بعضی از دست اندرکاران اساسی که میتوانند منجر قرار گیری یک تارنما در حاصل سرچ ارگانیک شوند عبارت اند از:

ساختار مطلوب پیوند های داخلی و فرنگی
داشتن بک لینک و پیوند های باکیفیت
رعایت اصول بهینه سازی فنی
داشتن محتوای کیفیت بالا
استعمال از عکس و فیلم های مطلوب
با صرفه بودن تارنما برای گوشی
داشتن سند طومار SSL
و…
کل طرز‌های جانور برای قرار گیری در ارگانیک سرچ را می‌قدرت به دو تیم تقسیم کرد:

بهینه سازی داخلی: بهینه سازی داخل کاغذ یا این که به عبارتی seo داخلی مشمول گروه شغل هایی می‌گردد که باطن یک وبسایت به وسیله ادمین آن قابل انجام می‌باشند. مانند: ساخت‌و‌ساز محتوا، لینک و پیوند سازی داخلی، seo تصاویر، سرعت بار گذاری وبسایت، seo فنی و… .
سئو آف پیج: سئوی آف پیج مشتمل بر عمل هایی می‌گردد که در راستای بک پیوند سازی جاری ساختن میگیرند. مانند: بک لینک و پیوند‌ سازی هدفمند مثل به دست آوردن رپورتاژ اطلاع رسانی و کار‌ در شبکه های عمومی و پیوند سازی در آن‌ها برای وبسایت.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:52


1.انکر تکست چه‌طور فعالیت میکند؟
انکر تکست نوشته‌علمی ای را که به آن لینک و پیوند داده گردیده است تعریف می نماید سئو سایت و بازدیدکنندگان را ترغیب می نماید که روی آن کلیک نمایند. حتی موتورهای کاوش نیز میدانند که نوشته‌ی علمی پیوند گردیده به نشانی وب سایت متعلق میباشد. از جمله شما می‌توانید در همین متن نیز روی (انکر تکست چیست؟) کلیک کرده و توضیحات بی نقص آن را از روش پیوند بخوانید. پس این پیوند ها برای خواننده اثرگذار میباشند.

2.چرا انکر تکست برای بهینه سازی مهمند؟
پیوند ها برای seo اصلی میباشند به این دلیل که از جمله، شما برای اینکه ساختار وب سایت خویش را برای موتورهای کاوش پر‌نور فرمائید، بایستی پیوند های داخلی اضافه فرمایید. انکر تکست به موتورهای کاوش امداد می نماید تا لینک و پیوند های داخلی شما‌را شعور نمایند. این فعالیت قضیه بیشتری به موتورهای کاوش می‌دهد. زمانی که به محتوای دیگری لینک و پیوند می دهید، گوگل از انکر تکست تحت عنوان نشانگر زمینه شیت لینک و پیوند گردیده به کار گیری می نماید.
در‌حالتی که انکر تکست با عبارت کلیدی شما منطبق داشته باشد، گوگل نمی‌تواند تشخیص دهد که کدام نوشته ی علمی رابطه بیشتری با زمینه دارااست و می بایست برای آن عبارت کلیدی سکو‌ بندی نماید. به این ترتیب انکر تکست یک برهان سکو بندی نیز برای گوگل میباشد.

ضمن اضافه کردن مسئله به لینک و پیوند ها برای موتورهای کاوش، انکر تکست برای یوزرها شما نیز اصلی میباشد.

انکر تکست قیمت متن را برای خواننده معین میکند. استعمال از کلمه ها کلیدی در انکر تکست قادر است هم برای موتورهای کاوش و هم برای یوزرها شما حیران کننده باشد. براین اساس می بایست از استعمال پیوند های رقابتی پرهیز کرد.


3.گونه های متفاوت انکر تکست ها
انکر تکست، هم به پیوند های داخلی و هم به پیوند های فرنگی مرتبط میباشد. وب سایت های فرنگی می‌توانند به راه‌های مختلفی به محتوای شما لینک و پیوند شوند.

پیوند مارک: یک پیوند با اسم مارک شما بعنوان انکر تکست، مثل (delsa)

نشانی URL: تنها URL وب سایت سوای هیچ متنی، مثل  https://delsawp.comدقت فرمائید که‌این وضعیت در بیشتر مواقع مطلوب وجود ندارد.

اسم وب سایت: “delsawp.com“

تیتر ورقه یا این که نوشته ی علمی:
دقیقا بر طبق با تیتر ورقه، مثل (انکر تکست چیست؟)

لغت ها کلیدی:
لینک و پیوند کردن لغت ها کلیدی خودتان تحت عنوان انکر تکست

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:46

 

 

میدانید که سئوی داخلی (on-page) میتواند بضاعت و توان تارنما برای حصول درجه‌ را تقویت یا این که تضعیف نماید. سئو سایت به همین استدلال می بایست به سئوی داخلی رقبای احتمالی در ۱۰ فیض بلندتر دقت نمائید. از جمله، فرض نمائید میخواهید برای کلمه و واژه کلیدی کوکی‌های فارغ از گلوتن (gluten free cookies)  درجه‌ بگیرید. خب، می بایست به تگ‌های تایتل پیج‌های مو جود در کاغذ اولیه نتیجه ها گوگل نگاه نمائید(تگ‌های تایتل به عبارتی لینک و پیوند‌های آبی‌رنگ جانور در نتیجه ها کاوش می باشند).

 

دو فیض تحت دقیقاً از یک واژه و کلمه کلیدی یکسان یا این که عباراتی شبیه در تیتر خودشان استعمال کرده‌اند.

 

بدین ترتیب این دو برگه به خیر سئو گردیده‌اند.

برای تحقیق بیشتر، روی یک کدام از نتیجه ها کلیک نمائید. آنگاه روی آیکون «Page Analysis» در MozBar کلیک فرمائید:

 

و داده ها ذیل در بخش خصوصیت‌های on-page به اکران در می آید:

 

در صورتی‌که واژه کلیدی در تگ H1 یا این که H2 و در URL قراردارد، پس شیت به خیر seo شد‌ه‌است.

از سوی دیگر، در‌صورتی‌که برگه‌ای دارنده seo داخلی نیکی وجود ندارد، پس دستیابی جايگاه‌ای فراتر از محتوای آن (حتی با داشتن اعتبار مطلوب هم) عمل سادگی میباشد.

 

مقاله پیشنهادی: seo معنایی چیست؟

 

مرحله هفتم: نتیجه ها «Easy Target» را پیدا نمائید
هنگامی یک یا این که یکسری سود سهل مقصود یا این که Easy Target را در 10 فیض رفیعتر مشاهده کردید، وقت پایکوبی تصاحب کردن میباشد! یک عبارت کلیدی نادر رقابت را پیدا کرده‌اید.

در اینجا مثالی از یک عبارت کلیدی با نتیجه ها Easy Target را مشاهده می کنید:

 

و مثال دیگر:

 

مرحله هشتم: چگونگی محتوا را آنالیز نمائید
آیا بک لینک و پیوند‌ها و سئوی on-page معیارهای مهمی ‌در طی اندازه گیری مشقت واژه و کلمه کلیدی می باشند؟مسلماً همین طور میباشد. در واقع، اکثر ابزارهای بهینه سازی صرفا بدین دو واحد سنجش نگاه می‌نمایند تا نمرات مشقت لغت ها کلیدی را حساب کنند.

به خیال بسپارید که چگونگی محتوای شما، قسمت مهمی از توان وصال به  10 سود بلندتر میباشد. به عبارت دیگر، در‌صورتی‌که می خواهید برای یک واژه کلیدی رقابتیT استخراج درجه فرمایید، مهیا وصال به چگونگی 10 سود رفیعتر گردید.

با این که‌این مراحل، فرضی میباشد، البته به صورت معمولی با یک یا این که دو دقیقه رسیدگی، به نوع محتوایی مطلوب پی می برید. شاید می پرسید چه‌طور؟

تنها می بایست واژه و کلمه کلیدی مد نظرتان را کاوش فرمائید و محتوای قرار گرفته در ۱۰ سود بلندتر را تفحص فرمائید.

مثلا نگاهی به کلمه و واژه کلیدی« فواید سیر برای تندستی »(health benefits of garlic) می‌اندازیم.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 151 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:42


شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخشی از محتوای وبسایت خویش را به‌روزرسانی می‌کنید سئو سایت اما پس از اینکه آن را منتشر کردید، گوگل یکسری هفته آن گاه این تغییر تحول را کراول و ایندکس کرده!

در مواقعی حتی این تغییرات مدام از دیده گوگل مخفی می‌مانند و هیچ زمان ایندکس نمی شوند. ایراد کجاست؟

نرخ خزش وبسایت شما با خلل روبرو میباشد. با مقایسه دو موقعیت پایین خیلی عالی متوجه مداقه دارایی سلامت تارنما خویش می شوید:

سناریوی شایسته ترین شرایط میزان دارایی خزش: زمانی یک شیت به وب سایت خویش اضافه می کنید، توقع دارید که گوگل به صورت مدبرانه و سریعی آن برگه را ایندکس نماید، سوای اینکه شما درخواست fetch کردن آن برگه را به گوگل بدهید. هر چه این فرایند سریع خیس حادثه بیافتد، سریع خیس می‌توانید از محتوای صفحه های نو اضافه گردیده به وب سایت (یا این که به‌روز گردیده) منفعت ببرید.
سناریوی بدترین شرایط میزان دارایی خزش: در صورتی‌که در حالا هدر دادن نرخ کراول تارنما خویش باشید، ربات های گوگل نمیتوانند به طور موثری وب سایت شمارا کراول نمایند. از جملهً ممکن میباشد دقت خویش را بیشتر بر روی صفحاتی از تارنما قرار دهند که هیچ اهمیتی برای شما ندارند.
این یعنی ممکن میباشد بعضا از صفحه ها غرض شما هیچ زمان به وسیله گوگل شناخته نشوند. در حالتی‌که گوگل این صفحه های را نشناسد، نمیتواند آنان را کراول و ایندکس نماید و درین حالت، اخذ ترافیک ارگانیک با استعمال از نتیجه ها گوگل امری غیرممکن خواهد بود.

می‌بینید که‌این نمایش به کجا داراست می رسد؟ بهینه سازی وبسایت شما ممکن میباشد در خاموشی آحاد به گند کشیده خواهد شد!

اکنون اذن دهید با معرفی یکسری نحوه از این سناریوی فاجعه آفرین خودداری کنیم.


 8 نادرست جبران ناپذیر برای اینکه میزان دارایی خزش وبسایت خویش را به بدترین صورت باصرفه نمایید!
«سئو میزان دارایی خزش» به لهجه بی آلایش یعنی اینکه مطمئن شویم هیچ میزان دارایی ای از وب سایت ما هدر نمیرود و هر خزشی که الگوریتم های گوگل برای وبسایت ما اجرا می دهد با غرض خاصی (مثل ایندکس یک شیت لندینگ اساسی) مصرف شوند.

خوشبختانه ما دارایی کراول وب سایت های متعددی را نظارت کردیم و قادر خواهیم بود با اعتقاد بگوییم که بیشتر آنان از خطاها مشابهی مشقت می برند. ایرادات معمولی اما در عین درحال حاضر مهمی که می تواند وب سایت شمارا با کمبود دارایی روبرو نماید.

دلایل رایج تلف شدن دارایی خزش عبارتنند از:

وجود پارامترهای غربال تولیدها در URL: نشانی صفحه ها فروشگاهی گه گاه دارنده پارامترهایی می باشند که مخاطب برای غربال کردن جنس از آنان استعمال میکند. از جمله نشانی https://www.example.com/toys/cars?color=white . مطمئن گردید که‌این پارامترها برای گوگل قابل دسترسی و کراول وجود ندارد زیرا در غیر اینصورت می بایست برای ایندکس آن میزان دارایی اضافه صرف خواهد شد.
محتوای تکراری Duplicate: صفحاتی که محتوای آنها تماماً شبیه یا این که خیلی مشابه هم باشند را محتوای تکراری می‌گویند. محتوای اسکن گردیده، صفحه ها با تیتر های یکسان، و صفحه های برچسب تکراری به عنوان مثال شایع ترین آن هاست. محتوای اسکن معمولاً از نظر حق تقدم ایندکس شدن در موضع پایینی قرار دارا‌هستند پس به کارگیری میزان دارایی برای ایندکس آن‌ها منطقی وجود ندارد.
محتوای بی چگونگی: صفحاتی که محتوای معدود قیمت یا این که یه خرده در آن هاست، می بایست تا مکان ممکن یا این که در وب سایت قرار نگیرند یا این که در صورتیکه می‌گیرند برای گوگل قابل دسترسی نباشند. این صفحه های می‌توانند مانند خوره میزان دارایی تارنما شما تک تک نمایند البته هیچ ارزشی به وب سایت شما اضافه نکنند!
لینک و پیوند های شکسته یا این که ریدایرکت گردیده: لینک و پیوند های شکسته یا این که ریدایرکت گردیده می‌توانند مانند زنجیره ای بی غایت از لینک و پیوند ها ربات های گوگل را سردرگم نمایند. هر چه این سردرگمی بیشتر باشد، دارایی بیشتری هدر میرود. تا مکان ممکن یا این که از آن‌ها استعمال نکنید یا این که طبق اصول و به شکلی صحت از آنان سود ببرید.
سفارش می‌کنیم باری شعور عمیق خیس این دو مضمون‌، مقالاتلینک شکسته چیست وریدایرکت 301 چیست را بهتر رسیدگی نمایید.

URL های نادرست در تارنما مپ وبسایت: نقشه وب سایت شما مهمترین کروکی دسترسی برای ربات های گوگل میباشد. در‌صورتی‌که تارنما مپ شما مملو از صفحه های Broken یا این که Redirected باشند، گوگل به غلط آنها را کراول میکند. سفارش می کنیم تا مکان ممکن ریدایرکت های 3xx، 4xx یا این که 5xx را در نقشه xml وب سایت قرار ندهید. به صورت پیوسته نقشه xml  تارنما خویش را محاسبه فرمایید تا مطمئن گردید:
صفحه ها بی بها و نادر التفات در آن وجود ندارد.
صفحه های غرض در آن حضور دارااست.
صفحاتی با سرعت بار گذاری ذیل: صفحاتی که سرعت بارگذاری پایینی دارا‌هستند، یا این که هیچ گاه بار گذاری نمی شوند تاثیر منفی بر روی Crawl Budget وبسایت شما می‌گذارند. زیرا که‌این رخداد این سیگنال را به گوگل می‌دهد که سرورهای وب سایت نمیتوانند درخواست ربات های هوشمند گوگل را به خیر و خوبی اعمال دهند. در سود گوگل نرخ خزش را کاهش می‌دهد تا درخواست ها به صحت شکل بگیرند.
تعداد متعددی صفحه ها غیر قابل ایندکس: در شرایطی‌که تارنما شما صفحه ها غیرقابل ایندکس متعددی داراست، عملاً دارید گوگل را مشغول کراول کردن آن‌ها می‌کنید. بعضا از صفحه ها وبسایت غیر قابل ایندکس وجود ندارد.
ساختار پیوند سازی غیراصولی: در‌صورتی‌که ساختار کلی لینک و پیوند سازی داخلی تارنما شما غیر اصولی باشد، ممکن ترازو دقت گوگل به صدق در قسمت های متفاوت تارنما تقسیم نشود.
به عنوان مثالً درصورتی که 10 پیوند به برگه سوال و جواب دادید البته فقط 5 پیوند به ورقه تیم بندی محصول ها دادید، یعنی کاغذ سوال و جواب نیاز به اعتنا بیشتری از سوی گوگل دارااست. مسلماً می‌دانید که‌این فعالیت نادرست محض میباشد! زیرا برگه گروه بندی مداقه بیشتری نسبت به سوال و جواب داراست. یکی‌از موضوعات مهمی که در بهینه سازی کلاه سپید مطرح می‌شود، لینک و پیوند سازی داخلی میباشد. برای اینکه عالی بفهمید خواسته ما از لینک و پیوند سازی اصولی چیست به نوشته‌ی علمی لینک و پیوند سازی بهینه سازی کلاه سپید بروید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 318 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:08


هر شرکتی، چه بلندمرتبه و دارنده کارگر زیاد و چه خرد و با تعداد کارمندانی محصور، قصد سئو سایت گسترش و ترقی دارااست. بهینه سازی وبسایت شرکتی برای هر کمپانی با مقصود توسعه و گسترش و توسعه و گسترش، یک نیاز مهم میباشد. یک بهینه سازی وبسایت اصولی روشی برای ارتقا فروش اینترنتی و استحصال فایده بیشتری میباشد که بخش کمپانی می‌گردد.

ایفا یک seo و سئو وبسایت اصولی در زمان فرصت موجب استحصال جايگاه اولیه گوگل بوسیله اکثر زمان ها لینک و پیوند‌های تارنما شما میگردد. یک استدلال مؤثر در این باره، کانال‌های اجتماعی می‌باشند.

کانال‌های اجتماعی بستر ساز پشت گرمی بیشتر یوزرها اینترنتی و استعمال هر چه بیشتر از سرویس ها شما می‌گردد. در عین درحال حاضر به آوازه و آشنایی بیشتر کمپانی شما نیز امداد می‌نماید.

اثر کانال‌ های اجتماعی بر بهینه سازی وب سایت فروشگاهی
عنایت بهینه سازی تارنما فروشگاهی برای یک تجارت، تولید یک ترافیک اثر گذار میباشد. در کانال‌های اجتماعی، چشم شدن یک مارک یا این که فرآورده، سهولت بیشتری داراست. یوزرها نقش بازاریابان شمارا بازی می‌نمایند.

وجود هشتگ‌ها به یوزرها امداد می‌نماید تا شل‌خیس تولیدات شمارا پیدا نمایند. همینطور مخاطبان متکی بودن و قربت بیشتری با مارک شما پیدا می‌نمایند. حتی چنانچه تأثیرات غیر بدون واسطه را در حیث نگیریم، همین مفاد آشکار نیاز بسیار به کانال‌های اجتماعی برای یک تارنما فروشگاهی را نماد می دهد.

شایسته ترین کانال‌های اجتماعی برای سئو چیست؟
تأثیر پر رنگ کانال‌های کاملأ بدیهی میباشد. درحال حاضر می‌رسیم به اینکه کدام کانال‌های اجتماعی تأثیر پر رنگ‌تری دارا‌هستند.

 صورت بوک
صورت بوک یک وب سایت بسیار توسعه یافته و یکی‌از گران قدر‌ترین عواملی میباشد که فعلا اثر شبکه‌های‌مردمی بر seo را نشانه میدهد. اشخاص متعددی پیش از اینکه بخواهند از یک تارنما بازدید نمایند، در ادامه کاغذ صورت بوک مارک تجاری آن می‌باشند.

صورت بوک یکی‌از شایسته ترین جای ‌ها برای هر بیزنس میباشد. به کارگیری از آن می تواند به خواسته شناخته شدن بیشتر و در غایت درآمدزایی بهتر در بیزنس باشد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:06


Illyes  و John Mueller از کارشناسان گوگل هیچ زمان حذف صفحه ها به خواسته سئو سایت تقابل با گوگل پاندا را یکی چاره ها نمی دانستند. آن ها همواره یقین داشتند میتوان یک محتوای مندرس و دیرین را با یک محتوای تازه و جالب جایگزین کرد. آن‌گاه محتوای تازه را تبلیغ نمود تا شیت مد لحاظ مجدد به مقام سزاوار خویش در گوگل بازگردد.

با اینحال در حالتی که قصد دارید ورقه ای را از وب سایت خویش حذف نمایید. مطمئن گردید که از روش robots.txt یا این که NOINDEX (از اوامر جاوا اسکریپت) از ایندکس شدن کاغذ به وسیله گوگل خودداری نموده اید.

گوگل توصیه می‌دهد که کلا بجای حذف یک ورقه یا این که محتوا تنها از ایندکس شدن آن دوری نمائید.

جان مولر John Mueller در سال 2014 حذف کردن را صرفا برای قسمت های rss و کامنت ها توصیه داده میباشد و از پیشنهاد آن  برای مجموع ورقه  اجتناب نموده است.

نکته: در سال 2011 هنگامی که گوگل پاندا به خیلی از وب سایت ها اخطار محتوای بی چگونگی اعطا کرد. بخش اعظمی از تارنما ها صفحه ها وبسایت خویش را noindex کردند و بعد به آحاد صفحه ها محتوای منحصربه‌فرد اضافه نموده و آنرا دوباره ایندکس کردند و با یاری ابزار fetch در وبمستر مجددا کاغذ را در نتیجه ها کاوش گوگل قرار دادند. این شیوه همچنان شایسته ترین راه حل در قبال الگوریتم گوگل پاندا به‌حساب می‌آید.

چه وقتی حذف ورقه شایسته ترین خط مش میباشد
چنانچه در وبسایت و یا این که فروم خویش به یوزرها قابلیت و امکان اضافه کردن لینک و پیوند داده اید و صفحاتی از تارنما شما تبدیل به صفحه ها اسپم گردیده‌است. حذف کردن این صفحه ها بسیار سریعتر از برطرف کردن نقص‌ اسپم شمارا به نتیجه ها کاوش بازمیگرداند. گوگل به کلمه و واژه هایی مانند خرید قرص های ویاگرا حساس میباشد و وب سایت هایی که اینگونه عباراتی دارا‌هستند را بصورت پیشفرض اسپم تلقی میکند.

Gary Illyes در تارنما Pubcon اعلام کرده بود که صفحاتی را که noindex  می کنید را به نقشه تارنما اضافه نمایید تا گوگل سریعتر آنان‌را از نتیجه ها کاوش حذف نماید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 145 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:40


گرچه زمانی که اهل HTML نباشید ممکن میباشد مقداری بغرنج به لحاظ رسد، سئو سایت البته در اختیار گرفتن لینک و پیوند ها با به کارگیری از دستکاری بلاک وردپرس و Yoast سئو عمل معمولی ای میباشد. از فرصت Yoast بهینه سازی 14.4، آیتم ای را اضافه نموده است که می‌توانید به راحتی خصوصیت پیوند حامی مالی گردیده یا این که نوفالو را به یک پیوند در محتوای خویش اضافه فرمایید.
در‌صورتی‌که میخواهید لینکی را نوفالو نمائید یااینکه آن را تحت عنوان حامی مالی گردیده در اختیار گرفتن فرمایید (و در عین حالا نوفالو فرمایید) روی آیکن پیوند کلیک فرمائید، لینکتان را  بچسبانید و این آیتم ها را مشاهده خواهید کرد.

حرف نهایی: آیا شما می بایست این خصوصیت های تازه نوفالو را ایفا فرمائید؟
در حالی که هیچ عامل قانع کننده واضحی برای این فعالیت نیست، البته این تصمیمی میباشد که هر دارای تخصص سئویی می بایست برای خویش بگیرد.
با اعتنا به سردرگمی اول و عدم مزایای معین، اکثری از ناشران با‌یقین چشم به راه خواهند ماند تا داده ها بهتری استحصال کنیم.
بر این محور، تولید تغییر تحول به طبعً ضرری نخواهد داشت (مادامی که پیوند های مبلغی را به صدق با "نوفالو" یا این که " حامی مالی گردیده" نشان گذاری نمائید.) مثلا، وب لاگ Moz ممکن میباشد روزی پیوند های کامنت پایین را به rel = "ugc" یا این که به احتمال زیاد rel = "nofollow ugc" تغییر و تحول دهد. 
در نقطه پایان، آیا کسی حقیقتاً از خصوصیت " حامی مالی گردیده" استعمال خواهد کرد، با آن که ممکن میباشد لینک و پیوند های مبلغی را بیشتر در معرض اکران قرار دهد؟ گذر مجال این قضیه را معلوم خواهد کرد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 373 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:17


بیشتر در زمینه ی مشکلی که فرآورده از استفاده کننده حل می‌نماید سخن فرمایید:
هنگامی استفاده کننده خویش را بهتر بشناسید، عالی میباشد توضیحات سئو سایت و نوشته‌ها در امر مزایا و بهره‌هایی باشد که وی با خرید کالا شما به دست می آورد. تفاوت و تجهیزات جنس شما نسبت به رقبا صرفا وقتی تاثیر مثبت خواهد داشت که گره از خطاها کاربر شما گشوده نماید.

این مقاله و خوندی ؟  seo کلاه سپید چیست؟
ذکر خویش را با یک شعار و یا این که عنوان گران قدر و تحریک‌کننده آغاز فرمائید:
یک شعار اول و عنوان بهتر اعتنا کاربر را به صورت دور از شوخی جلب می‌نماید و او‌را متقاعد می‌نماید که مقاله اساسی را دنبال نماید و به سایر سخن‌های شما گوش دهد.

از لهجه معمولی و فردی به کار گیری فرمایید:
استفاده کننده شما در صورتی شم نماید که مقاله و یا این که ذکر شما صرفا برای وی میباشد، شل‌خیس با شما یار می‌گردد. ذکر از صمیم قلب یکی عنصرها اصلی در برقراری رابطه با کاربر میباشد.

تبدیل خصوصیت های فرآورده به منفعتی برای مشتری
درحال حاضر که تا حدودی متوجه شدیم اسکن رایتینگ چیست و درمورد چه چیزی سخن می‌زند. عالی میباشد ببینیم به چه شکل این فعالیت را اعمال میدهد. در تصویر تحت، پروسه تبدیل خصوصیت یک جنس به یک سود و درنهایت تایپ کردن یک شعار تاثیرگذار با رعایت آن فایده را با هم میبینیم:

در زمینه ی اولیه، خصوصیت مارک LOreal این میباشد که جلوه مو سر را بهبود می‌بخشد. تحت عنوان یک نسخه برداری رایتر، بعداز اینکه خصوصیت یک کالا را متوجه شدید، بایستی از خودتان بپرسید. این خصوصیت چه منفعتی برای مشتری داراست؟ بهتر، در زمینه ی این نمونه، سبب شم جذابیت میشود. اکنون، می‌توانید شعار مارک LOreal را گزینش فرمائید: “زیرا تو ارزشش رو داری” تاثیرگذار شد. مگر خیر؟

گزینه انتها را هم با هم نظارت کنیم. خصوصیت خدمت Interflora تحویل گل به مشتری میباشد. فایده آن برای مشتری این میباشد که می‌تواند به هر کس دوستش داراست گل بدهد. هم اکنون، پاراگراف تاثیرگذاری که می قدرت با آن نوشت. این میباشد: “حرفت رو با گل بزن”.

در صورتی میخواهید برای سایت خویش کاربر بسازید، بایستی محتوای زیرکانه ای ساخت و ساز نمائید. نحوه مهم برای تحقق این فرمان، ساخت‌و‌ساز محتوای باصرفه گردیده‌است.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 173 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:25